home profile ORDER FORM product branch retail price Facebook follow
Tudung Chiffon Izara 3 Layer Kod D
Monday 20 May 2013 @ 19:27 | 0 individual(s)
Salam all...lama saya tak update stok tudung baru kan...minta maaf...sibuk uruskan kerja dan rumahtangga menyebabkan saya terpaksa stop kejap. Ok hari ni saya ada stok tudung baru yang lebih gojes...harga jangan risau..lebih murah daripada sebelum ini...jika nak jimat boleh ambil 5 helai ke atas dan saya akan kira harga borong.. Ok tak nak cakap banyak-banyak...saya persembahkan tudung-tudung Chiffon 3 layer yang baru. Berminat boleh sms/whatssapp saya FIZA 012-5252257 atau email saya fizasalleh83@gmail.com
Fiza Salleh

this is my blogshop.
◄ OLDER POSTS
comment / ask me
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.