home profile ORDER FORM product branch retail price Facebook follow
Tudung Chiffon Izara Batch 3
Wednesday 13 February 2013 @ 09:00 | 0 individual(s)
Salam...hi all...to all my readers and followers...sorry lama saya tak update blog ni...

Saya sibuk!!! Sibuk dengan tugas di pejabat, di rumah dengan suami dan anak-anak dan sibuk dengan perniagaan saya satu lagi Biz Shaklee...untuk produk-produk kesihatan...boleh layari blog saya di
FSI Vita-Shop

By the way..if ada dikalangan readers saya di sini yang ingin mendapatkan vitamin-vitamin Shaklee untuk kesihatan seisi keluarga..boleh calling-calling, sms or email saya ok...

Saya bagi best price punya untuk kalian, pelanggan-pelanggan ku yang disayangi lagi dihormati...

Saya bersyukur punya pelanggan seperti kalian...semoga kalian terus menyokong biz saya ok...
Eh..dah melalut panjang pulak dah ni...so nak maklumkan pada kalian...
Tudung Chiffon Izara Batch 3 ni hanya tinggal 3 helai saja lagi untuk di grab... saya upload di sini ok...

Jangan risau harganya tak jauh beza dari Batch 2 tempoh hari....










Macam biasa if ada yang berminat or nak beli borong terus...boleh sms/whatsapp saya 

FIZA 0125252257
 or
email saya fizasalleh83@gmail.com


Fiza Salleh

this is my blogshop.
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment / ask me
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.